En annan stor gratis e-böcker webbplats

08/03/2012 17:59

Som ni vet vid det här laget är jag en älskare av fria e-böcker. Denna vecka har jag snubblat på en mycket intressant sida som jag skulle vilja dela med dig. På denna sida kan du ladda ner e-böcker i pdf-filer vilket gör dem lätta att läsa på datorn eller eReader. Om du fortfarande föredrar papper, bara skriva ut dem. Vad som gör denna webbplats utmärker sig jämfört med andra utgivare av gratis e-böcker, är att deras innehåll är av god kvalitet och också unikt jämfört med alla andra e-bok sajter jag hitta tiden.

Vad erbjuder de?

På denna hemsida kan du ladda ner mer än 1000 e-böcker, fördelade på mer än 50 kategorier. Dessa kategorier är inriktade på tre målgrupper, studenter, affärsmän och resenärer. Som företag professionell jag särskilt har tittat på den andra kategorin av e-böcker. Du kan läsa mer om internet marknadsföring men också om hur man skriver en bra CV. Författarna av de e-böcker är experter på sina områden, diskuterar de allt från ett teoretiskt perspektiv, men lika gärna ge praktiska tips och råd. Vad jag rekommendera? Kolla in denna webbplats och ladda ner e-böcker gratis. Jag är intresserad av att höra vad du tycker om den här gratis e-bok sida så skicka mig gärna ett e-mail.