Livräddare för studenterstudenterstudenter

08/03/2012 17:57

Det blir svårare och svårare för dig som student att gå ihop i dessa svåra ekonomiska tider? Förutom intuition avgiften måste du betala din hyra, mat och mobiltelefon, och detta samtidigt som du inte har tid att arbeta. Dessutom varje ny termin måste du köpa nya dyra studentlitteratur som du bara använder för låt oss säga tre månader. Sista terminen Jag hittade en livräddare för allt du elever ute. Kolla in Bookboon, en webbplats där du kan ladda ner studentlitteratur 100% gratis.

Hur fungerar det?

Du kan vara lite tveksamma om hur du använder fria studentlitteratur och manualer för att få ditt universitet examen. Tro mig, jag vet dina känslor. Men de studentlitteratur de erbjuder visade sig vara mycket bra. För min redovisning studie har jag använt sina räkenskaper böcker, och jag önskar att jag hade hittat dem för två år sedan när jag började mina studier. För närvarande erbjuder de cirka 500 studentlitteratur, vilket ger en fullständig översikt över de viktigaste frågorna som diskuterades under föreläsningar. Böckerna är skrivna av professorer som undervisar de ämnen själva. Låt mig veta vad du tycker, och hur mycket du har sparat!