Livredder for studerende

08/03/2012 17:56

Bliver det sværere og sværere for dig som studerende at få enderne mødes i disse vanskelige økonomiske tider? Ud over intuition gebyr, skal du betale din husleje, mad og mobiltelefon, og dette, mens du ikke har tid til at arbejde. Desuden hvert semester du nødt til at købe nye dyre studiebøger, som du kun bruger til lad os sige tre måneder. Sidste semester fandt jeg en livredder til alle jer studerende derude. Tjek Bookboon, en hjemmeside, hvor du kan downloade studiebøger 100% gratis.

Hvordan fungerer det?

Du kan være en smule tilbageholdende på at bruge gratis lærebøger for at få din universitetsuddannelse. Tro mig, jeg kender dine følelser. Imidlertid studiebøger de tilbyder viste sig at være meget godt. For min undersøgelse, jeg har brugt deres strategi studiebøger, og jeg ville ønske, jeg har fundet dem for to år siden, da jeg begyndte mine studier. I øjeblikket tilbyder de omkring 500 bøger i alt, hvilket giver et komplet overblik over de vigtigste emner, der diskuteres i undervisningen. Udover for eksempel en teori bog om strategi, de lige så godt tilbyde bøger med opgaver til at teste din viden. Det hjalp mig, når jeg forberedt min strategi eksamen. Bøgerne er skrevet af professorer, der underviser fagene selv. Lad mig vide hvad du synes, og hvor meget du har gemt!