Študenti začať šetriť peniaze teraz!

08/03/2012 17:59

Vďaka súčasnej náročnej ekonomickej situácii je pre mnoho študentov je stále viac a viac ťažké vyjsť s peniazmi. Ako študent sám viem, ako drahé je treba študovať. Okrem nájomného a potravín, nákup učebníc má obrovské sústo z môjho rozpočtu. Avšak posledný semester som našiel veľmi vzrušujúce webové stránky. Volá sa Bookboon a tu si môžete stiahnuť viac ako 500 online učebnice úplne zadarmo!

Ako to funguje?

Tie by mohli byť trochu váha o použití online učebnica pre získanie vášho vysokoškolské vzdelanie. Verte mi, viem, že svoje pocity. Avšak učebnice Bookboon sa ponúka Ukázalo sa, že celkom dobre. Pre moju štúdiu financií som bol s použitím svojich financií knihy. Tieto knihy vám jasné prehľad o tom, čo sa financuje všetko okolo. Pre túto chvíľu ponúkajú asi 10 kníh o financie. Avšak oni publikovať nové učebnice každý týždeň. Čo sa mi páči je to, že si môžete stiahnuť ich učebnice v pdf, ktorý robí to veľmi dobre čitateľný na mojom iPad. Dúfam, že vás tieto stránky užitočné a že to bude váš život jednoduchší.